Faceți căutări pe acest blog

vineri, 18 iunie 2010

Teme tehnice, partea II

Ingrijire jenti si anvelope.

Dragii mei, ce este mai frumos decat ca jentile si anvelopele masinii, "incaltarile" deci, sa straluceasca de curatenie!
In cele ce urmeaza am sa incerc sa explic in imagini aceasta etapa deosebit de importanta in clasamentul etapelor de detailing pe care le executam la "bijuteriile" noastre.
Sa incepem;
Iata, avem de-a face cu niste jenti murdare, pline de praf de placute de frana...




Produse folosite:

- Billbery
- Peria Vikan
- Perie conica achizitionata din carefour
- Ceara Sonax Extreme ( ce amintiri...a fost a doua ceara cumparata de mine de cand cu microbul detailing facut mai profesionist )
- Sonus bumper Dressing (cred ca cel mai bun produs dedicat ingrijirii anvelopelor, pe care l-am folosit pana acum)





Operatiunea a decurs asa:
Intai am pulverizat cu incredere Billbery pe suprafata jentilor, am frecat cu peria Vikan si cu cea conica in locurile mai greu accesibile. Am lasat cam 3 minute apoi am dat jet de apa cu spritzerul.









Dupa uscare, am aplicat ceara Sonax. Jentile astfel vor fi protejate pentru ceva vreme, facand astfel ca mizeria sa adere mult mai greu pe spite iar la un simplu jet de apa, aceasta sa dispara, fiind dificila "lipirea" ei de materialul jentilor...



Am lasat sa se usuce ceara circa 10 minute, dupa care a urmat buffingul. A mers ok pe partea unde jentile erau la umbra, si mult mai greu acolo unde stateau in soare...

Dupa ceruire, a urmat dressingul cu superbul Sonus bumper & tire gel...

Finalul operatiunii este acesta;





O astfel de ingrijire periodica a anvelopelor va duce la o mai buna protectie a lor, o elasticitate crescuta si mai ales evitarea formarii crapaturilor in suprafata cauciucului, evitand astfel imbatranirea prematura...Este recomandat ca o data la 3 spalari sa se aplice dressingul.

In speranta ca si acest post va este util, va doresc spor la detailing!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu