Faceți căutări pe acest blog

vineri, 11 iunie 2010

"Haina de protectie"

Poate ca, pentru canicula de afara suna cam ciudat...Cum adica haina de protectie?
Dragii mei prieteni, dar trebuie sa gandim ca asa cum noi ne aparam pielea impotriva razelor UV, asa si iubita noastra masina are nevoie de protectie. Bine-bine veti spune, dar masina? Masina pentru ce are nevoie de protectie?
Incerc sa va raspund; dupa cum cunoasteti, stratul de vopsea/lac al masinii este foarte sensibil la razele solare si nu numai. Cu totii am trecut prin momente in care, dupa o ploaie zdravana, am constatat un fel de funingine depusa pe masina. V-ati intrebat"oare ce se intampla?" Ei bine, contaminarea atmosferei se resimte si pe stratul de vopsea al masinii tale. Ok, si ce e de facut? Cu ce pot sa-mi protejez masina impotriva oxidarii, impotriva apei de ploaie, impotriva sarurilor si a substantelor corozive aruncate mai ales iarna la dezapezirea soselelor?
Nimic mai simplu; pentru asta exista ceara sau/si sealantul. Pe langa efectul de "luciu", de aspect de showroom, protectia oferita de ceara/sealant va va proteja caroseria de multe neplaceri.
In exemplul de mai jos am sa incerc sa va evidentiez protectia hidrofoba oferita de ceara aplicata pe masina mea.
Vizionare placuta!

Film

Voi reveni asupra subiectului.

4 comentarii:

  1. Tin sa fac o mica adaugire, stratul de ceara nu protejeaza vopseaua de razele UV decat daca are anumiti compusi sintetici in compozitie, dar asta ar face din ea sealant. Cel mai bun exemplu de protectie UV este de la gemenii Carlack: Nano Systematic Care si Long Life Sealant care se lauda cu protectie impotriva UV.

    RăspundețiȘtergere
  2. da, asa este, eu m-am referit in general la "haina de protectie" care poate fi "imbracata" atat de catre stratul de ceara cat si de un sealant

    RăspundețiȘtergere
  3. In film se vede ca si parbrizul are un rain repellent. Imi place.

    RăspundețiȘtergere
  4. da, asa este, folosesc sistematic astfel de produse. sunt foarte ok, ajuta mult pe timp ploios.

    RăspundețiȘtergere