Faceți căutări pe acest blog

vineri, 11 iunie 2010

Dileme...

De multe ori ma intreb daca voi, propretarii de masini constientizati faptul ca aceasta-masina- trebuie intretinuta si nu chinuita...
Sa ma explic; in momentul cand cineva-asa cum am vazut de curand la mine in fata blocului- isi spala frumusete de vw passat cu sticla de 2 litri si cu peria de plastic, m-am intrebat " Oare cu ce a gresit masinuta asta de trebuie sa suporte asa supliciu?" Am incercat sa intru in vorba cu omul...Un tip intre doua varste. L-am abordat politicos si am incercat sa-i explic faptul ca ce face el acolo nu se numeste spalare ci mai degraba tortura-tortura pentru lacul si vopseaua masinii sale.
Omul a ascultat interesat pledoaria mea, chiar imi dadea senzatia ca si pricepe ce-i spun...Raspunsul insa m-a naucit" Hai dom'le...este doar o masina, ce naiba, doar nu am s-o duc acum la salonul de cosmetica"...
Am facut stanga-n prejur si m-am retras dezamagit. Ce era sa-i spun? Sa-i spun ca de fapt ce face el acum ajuta la distrugerea rapida a lacului masinii sale? Ca aceasta va fi plina de mici zgarieturi inestetice si nu va stii din ce cauza? Mai avea rost?
Din pacate sunt foarte multi asemenea acestui domn care gandesc la fel.Pacat!
Se pare ca noi romanii-unii dintre noi- inca nu avem cultura necesara pentru a realiza ca, pe langa casa unde locuim, si masina este o investitie, uneori extrem de costisitoare, iar ne-intretinerea ei va duce la final la inevitabila imagine de " a fost odata o masina..."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu