Faceți căutări pe acest blog

marți, 15 martie 2011

Detailing de primavara

Dupa o iarna destul de dificila cu ceva intemperii, dar si cu multa clorura de sodiu si nisip aruncate de municipalitate pe soselele patriei.
profitand de intalnirea membrilor comunitatii noastre, folosind pe Meghy pe post de cobai in ceea ce priveste decontaminarea cu claybar, am purces la o cosmetizare mai mult decat necesara.
Cam asa arata inainte...




am urmat procedura clasica si anume;
-spalare cu spuma de la Mafra-Jedi Self aplicata din vermorel - multumesc Aiko pe aceasta cale, mi-ai sugerat o idee super si plina de logica, anume ca asfel aplicata, spuma sta si intra mult mai bine in stratul de mizerie, si nu alunecand rapid cum se intampla cand o aplici cu lancea dedicata!

Colegul nostru Aiko pulverizand spuma de la Mafra peste caroseria murdara a lui Meghy



dupa cum se poate vedea, solutia s-a impregnat in mizerie, desprinzand-o foarte usor, mult mai usor decat daca ar fi fost aplicata din lance-parerea mea!



a urmat faza de clatire...


- am continuat cu metoda 2BM iar ca sampon am folosit celebrul Meguiars Gold Class (mostre aduse de Cristi-Meguiars la intalnirea noastra)
am folosit doar 10 litri de apa, considerand ca este suficient, si a fost!



A urmat clatirea finala...


a urmat apoi cea mai spectaculoasa operatiune. spun "spectaculoasa", deoarece, Meghy spre deosebire de suratele ei, a domnit iarna aceasta. a stat la caldurica in garaj si, prin mizeria Bucurestilor a "inotat" - e adevarat la fiecare zapada dar si pe ploaie insa nu a inoptat afara, nu am mers mai mult de 1500 km iarna aceasta-metroul e sfant pt ajuns la serviciu!

cu toate astea...ce sa fie?
pai ce sa fie decat...


dupa ce am incheiat decontaminarea, a urmat aplicarea protectiei. pentru asta s-a folosit ultima achizitie, ceara Meguiars X-Press



Supreme Shine, laveta minune Meguiars , intradevar foarte ok.

aplicarea s-a efectuat cu un aplicator din spuma, binenteles tot marca Meguiars.



apoi a urmat buffingul..


La 24 de ore de la aplicarea acestui tratament, Meghy parca zambea frumos la soarele cald de primavara...


am profitat de ocazie si am schimbat si anvelopele de iarna cu cele de vara. ce se vede ca si protectie pe cauciuc nu este altceva decat -binenteles, tot ceva de la Meguiars, superbul Endurance gel, solutia cu care eu ma inteleg de minune. Am aplicat-o exact cand am scos cauciucurile de vara de pe masina, adica la inceputul lui decembrie anul trecut.

continuam cu aspectul masinii...





Cam atat pt acest moment. Doresc sa continui in weekendul urmator si cu interiorul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu